Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
-забезпечує ведення секретного діловодства в режимно-таємній частині місцевої прокуратури;
-приймає та реєструє секретну кореспонденцію, що надходить до місцевої прокуратури;
-відповідає за формування та ведення обліку секретних документів та інших матеріальних носіїв секретної інформації (робочих зошитів, справ, спецваліз тощо);
-веде облік сховищ МНСІ, режимних приміщень і ключів від них, спецваліз, особистих номерних металевих печаток працівників, яким надано допуск до державної таємниці;
-контролює доступ виконавців до секретних документів та матеріалів відповідно до Порядку надання доступу до державної таємниці місцевої прокуратури;
-здійснює перевірку наявності секретних документів;
-відповідає за збереження секретних документів або інших матеріальних носіїв секретної інформації в спецсховищах;
-веде облік та видачу довідок про надання допуску до державної таємниці працівникам місцевої прокуратури;
-проводить перевірку стану додержання режиму секретності працівниками місцевої прокуратури, яким надано допуск до державної таємниці, на своїх робочих місцях, вмісту сховищ МНСІ, робочих папок, спецваліз, наявності документів та інших МНСІ.
|
Умови оплати праці
|
Відповідно до Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2018 № 24)
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Строково – на час перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
6) заповнена особова картка встановленого зразка;
7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (подається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).
Строк подання документів для участі у конкурсі - 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті НАДС.
|
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
18 жовтня 2018 року, початок о 10.00 годині, за адресою: Бериславська місцева прокуратура Херсонської області, м. Берислав, вул. 1 Травня, 223
|
Прізвище ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Сидоренко Ольга Дмитрівна
ovashchenko@pho.gov.ua;
адреса для надсилання документів для участі в конкурсі поштою: вул. 1 Травня, 223, м. Берислав, Херсонська область, 74300 (з поміткою на конверті: «Для участі в конкурсі»)
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1.
|
Освіта
|
вища освіта, не нижче магістра (спеціаліста) відповідно до наказу Служби безпеки України від 08.05.2016 №306
|
2.
|
Досвід роботи
|
стаж роботи у сфері охорони державної таємниці не менше 1 року відповідно до наказу Служби безпеки України від 08.05.2016 №306
|
3.
|
Володіння державною мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
Вимоги до компетентності
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1
|
Якісне виконання поставлених завдань
|
вміння працювати з інформацією; вміння вирішувати комплексні завдання
|
2
|
Командна робота та взаємодія
|
вміння працювати в команді; вміння надавати зворотний зв'язок
|
3
|
Технічні вміння
|
вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку
|
4
|
Особистісні компетенції
|
- виваженість;
- здатність концентруватись на деталях;
- оперативність;
- вміння визначати пріоритети;
- відповідальність;
- емоційна стабільність;
- комунікабельність;
- адаптивність;
- стресостійкість;
- ініціативність;
- надійність;
- дисциплінованість;
- тактовність;
- готовність допомогти;
- повага до інших
|
Професійні знання
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1
|
Знання законодавства
|
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції»
|
2
|
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
|
- Закону України «Про прокуратуру»;
- Закону України «Про інформацію»,
- Закону України «Про доступ до публічної інформації»,
- Закону України «Про державну таємницю»,
- Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»
- Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2013 № 939;
- Положення про забезпечення режиму секретності під час обробки інформації, що становить державну таємницю, в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.02.1998 № 180;
|
3
|
Знання, пов’язані із роботою з таємними документами
|
- знання особливостей роботи із секретними документами та документами, що містять інформацію з обмеженим доступом
|