Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
05.07.2019

Проведення конкурсу на зайняття посади головного спеціаліста відділу фінансування та бухгалтерського обліку прокуратури Херсонської області (категорія «В»)

Загальні умови
Посадові обов'язки
- участь у складанні проектів річного кошторису видатків прокуратури області;
- контроль і аналіз цільового та ефективного використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних) ресурсів, збереження майна;
- перевірка повноти, правильності, законності складання документації, що надходить у відділ;
- забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку;
- участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності прокуратури області;
- участь у проведенні інвентаризації необоротних активів і запасів;
- підготовка даних з відповідних напрямів ділянок бухгалтерського обліку щодо складання звітності;
- участь у підготовці договорів щодо закупівлі товарів, робіт, послуг за державні кошти;
- виконання роботи з обліку майна прокуратури області та товарно-матеріальних цінностей у межах повноважень матеріально-відповідальної особи;
- складання відповідних звітів;
- підготовка відповідей з питань обліку та звітності, господарсько-фінансової діяльності прокуратури області на запити відповідних органів і установ;
- відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» оприлюднення інформацію у мережі Інтернет (на сайті e-data.gov.ua);
- підготовка оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом встановленого терміну. Оформлення бухгалтерських документів відповідно до встановленого порядку для передачі їх в архів.
- вивчення нових нормативно-методичних і довідкових документів з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та внесення пропозицій щодо їх впровадження;
- участь у підготовці пропозицій щодо внесення змін до удосконалення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку і правил документообігу та інших питань, пов’язаних з інформацією про фінансове становище прокуратури області.
- у межах своєї компетенції виконання інших завдань і доручень начальника відділу.
Умови оплати праці
Відповідно до Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» зі змінами.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Безстроково
 
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаткові (необов’язкові) документи
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій повідомляється, що до кандидата не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надається згода на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
6) заповнена особова картка встановленого зразка;
7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
 
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо)
 
Документи приймаються упродовж 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Національного агентства України з питань державної служби
 
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби
Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи / тестування
24 липня 2019 року об 11 год., прокуратура Херсонської області, вул. Михайлівська (Петренка), 33, м. Херсон, Херсонська область
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Настич Вікторія Олександрівна
46-07-21, 49-01-61
vnastich@pho.gov.ua 
Кваліфікаційні вимоги
1.
Освіта
Вища за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра
2.
Досвід роботи
Не потребує
3.
Володіння державною мовою
Вільне володіння державною мовою 
Вимоги до компетентності
Вимога
Компоненти вимоги
1.
Прийняття ефективних рішень
здатність своєчасно приймати виважені рішення
2.
Комунікація та взаємодія
вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини; 
здатність ефективно взаємодіяти, дослухатися, сприймати та викладати думку; 
вміння публічно виступати перед аудиторією; 
здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації
3.
Досягнення результатів
здатність до чіткого бачення результату діяльності; 
вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності; 
вміння запобігати та ефективно долати перешкоди
4.
Стресостійкість
вміння управляти своїми емоціями; 
здатність до самоконтролю; 
здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики
5.
Робота з інформацією
здатність працювати з базами даних законодавства; 
вміння працювати в умовах електронного урядування
Професійні знання
Вимога
Компоненти вимоги
1.
Знання законодавства
Знання:
Конституції України;
Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції».
2.
Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
Знання:
Бюджетного кодексу України;
Податкового кодексу України;
Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні";
Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи;
Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ.

 


кількість переглядів: 1378