16.01.2021 Стан роботи з розгляду звернень громадян органами прокуратури Херсонщини за 2020 рік
Одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури України є розгляд звернень громадян.
Протягом 2020 року до органів прокуратури області надійшло 4 908 звернень, 107 – від народних депутатів України. З-поміж тих, що надійшли, 3 119 вирішено по суті.
Найбільше зверталися з питаннями досудового розслідування, що становить 67,5% від вирішених. Менша кількість звернень надійшла з питань представництва громадян та держави в суді, нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства та про права дітей.
Ураховуючи вимоги законодавства, своєчасно направлено до інших органів 1495 звернень, які не стосувались компетенції органів прокуратури, з роз’ясненням порядку вирішення викладених у них питань.
Значна увага приділяється особистому прийому громадян. З метою недопущення поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) роботу приймалень громадян та проведення особистого прийому в органах прокуратури області з 16 березня 2020 року призупинено, тож за рік прийнято 689 громадян, з них особисто керівником обласної прокуратури – 50.
Задовольнялись законні права та інтереси громадян через телефон «гарячої лінії» та спеціально визначені електронні адреси. Про це свідчить збільшення отриманих таким шляхом звернень – 607, що в порівнянні з 2019 роком на 65 % більше.
Окрім того, звернутися до прокуратури можливо й через спеціальні скриньки для звернень громадян, розташовані у приміщеннях органів прокуратури.
Робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення триває.
|
Автор: Пресслужба Херсонської обласної прокуратури кількість переглядів: 1056 |